söndag 6 september 2009

Favorit i repris :-)!!!


Om två dagar ska denna lilla goding, med budskapet "Njut varje minut", få ett nytt hem!!!

Det enda Du behöver göra är att lämna ett TIPS på en rolig inredningsbutik eller webb-butik som du tycker att att jag ska ta och besöka. I just löööööööv nya saker som jag kan kolla på och drömma om!!!

Hittar du inget du vill tipsa mig om lämna ändå en kommentar, med ris eller ros om bloggen kanske?? Du väljer och du är ändå med och tävlar!!

lämna ditt tips genom en kommentar eller maila mig ma22jj@student.hik.se så är du automatiskt med och tävlar!!!! Tävlingen avslutas måndagen den 7 september.

Kramar till er och tipsa mig NUUUUUUUUU!!!

// Inredningsfrun






3 kommentarer :

Anna-Lena sa...

Halloj!

Ja, jag vann ju inte hos gammelbålsta gård... snyft så nu får jag nog pröva lyckan hos dig. Det finns ju oerhört många fina webbutiker att tipsa om men några som jag tycker om är Par courrier, Flitiga Fredrika och Hjortgården i kyrkbyn för att nämna några. Nu hoppas jag på tur hos dig men som sagt...har man otur i spel har man tur i kärlek. Får väl trösta mig med det!
Hoppas att du får en mysig vecka!
Kram Anna-Lena ♥

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Vill då tipsa om en skön inredningsbutik/handelsträdgård i Åkersberga som verkligen är värt ett besök. Vet tyvärr inte om de har öppet vintertid. Titta in på min sida för bilder därifrån.
Hoppas nu på tur i din tävling :)
Vill vinna den söta lilla skylten.
Ha en bra vecka.
Kram Camilla

promenader på landet sa...

Hej och tack för rar kommentar hos mig nu hittar ju jag också till dig! Njut av varje minut låter helt som mitt motto så självklart vill jag vara med och tävla! I somras var jag i en jättemysig gårdsbutik utanför Halmstad den heter Små ting och har webbshop också. Sök på Små ting på google så hittar du den! Må så gott! Kramar från Mariaa