fredag 4 september 2009

Om du vill ha en pimpad dalahäst...










.... så kika in här!!! Så söta små pållar!!! Å en lite annat roligt och annorlunda!!! Härligt med innovativa människor!!!

Jag får roliga mail från Er söta, goa och GLADA bloggläsare där ni skriver att ni har bakat "mina kakor" eller gjort "mina kransar" m.m!!! Såååååå kul att mina tips kommer till nytta :-). Jag skulle bli extra glad om ni har tid och lust och skicka lite bilder till mig på era nya alster/kakor. Det är ju så kul att se vad ni ar hittat på!!! Kanske råkar jag trycka lite fel på datorn å vips ligger de sedan ute på bloggen. Men det kan ju hända den bäste!! Så skicka nu lite bilder till mig så lovar jag att ta väl hand om dem ;-)........

Kramar till Er alla som förgyller min dag med söta kommentarer, mail å till alla er som besöker min lilla blogg!

// Inredningsfrun

Psssssst....... Alla bilder är tagna från Handmade by M

Inga kommentarer :