fredag 30 oktober 2009

Dagens ego-inlägg!!











Nu hittar du fler av mina bilder på Mormors Fönster hemsida!!! Så denna fredagen börjar jag med ett ego-inlägg!!! Men det är alltid lika kul att se sina bilder utan för min lilla blogg :-)!!!

Härligt att det redan är fredag!! Vad ska Ni hitta på idag???

// Inredningsfrun

Pssssst...... För er (läs min make) som inte upptäckt att jag OFTA länkar till olika sidor i mina inlägg, så är alltid länken understruken (när du tar markören över texten), markerad, fetad, kursiv och blå. Som tex. "Mormors Fönster" i inlägget ovan. Länkarna är alltid klickbara!!! Så, bättre att vara övertydlig ;-).......

3 kommentarer :

Elvor sa...

Så söta dessa tomtar är! Vet du var man kan köpa dem, förutom i Mormors Fönster? Tomtarna i ring med värmeljus hittade jag och köpte på L Home i förra veckan, så jättefin!!!!!
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Vilka söta tomtar.Åhhhh vad skoj med jul och allt fint och få pyssla.Ha en mysig fredag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Photo by Maria sa...

Vad kul att dina bilder kommer på Mormors fönsyters hemsida :-)

de är så mysiga de där tomtarna..

Fredag ja.. Jag skall mysa här hemma fram tills kl 21.45 då jag tar cykeln till jobbet.. Jobbar tre nätter nu.. Men nån måste ju göra det :-)

Ha en underbart härlig fredag..

Kram
Mia