torsdag 22 oktober 2009

Det är inte meningen....






.... att alla min femtioelvatusenniohundraåttiotre julinlägg ska stressa er eller få er att känna "shit-måste-hon-få-oss-att-bli-trött-på-julen-redan-i-oktober"!!!! Det är meningen att de ska inspirera och få er att sukta efter om vad som komma skall!!!

Jag älskar att titta runt i butiker och webb-butiker när alla julnyheter börjar att droppa in i motten av oktober. Jag älskar oxå att fynda en massa fint till julen tidigt (för annars är det alltid slut när man ska köpa), men i slutändan så är jag ganska traditionell när det kommer till julpyntandet. Eller ja, ganska i allafall. Helst ska HELA huset vara färdigpyntat natten till första advent......... Så att vi kan njuta läääääänge! Tur att maken är lika jultokig som jag!!!

Torsdagskramar till Er, kära bloggläsare!!!

// Inredningsfrun

Pssssst........ Alla bilder är tagna från Ellis Corner!!

2 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Kan man tröttna på julen?? Jo efter jul kan jag tröttna lite men nu innan så älskar jag med allt som har med julen att göra..

Fina saker du visar..

Kram
Mia

Camilla sa...

Jag är som du! Tycker också om att titta på alla julsaker och köpa på mig lite nytt pynt. Första advent är stora julpyntarhelgen! Granen ska in efter lucia - i år är första året i hus och första året med gran!! Ser fram emot detta jättemycket!! Och så allt gott man får baka till jul och nästan äta med gott samvete hela december! ;) Väldigt fin och inspirerande sida du har!