torsdag 15 oktober 2009

Gissa staden???





// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Emmas utsikt sa...

Hahaha, superenkelt. ;) Ska dit i helgen. Mamma och pappa bor 300 meter från torget. Oj, vad jag ser fram mot det.

Moa sa...

Känner igen mig;-)

Kram Moa

hemma hos lilla mej sa...

LINKÖPING tror jag det är.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Anonym sa...

Kul att få se Linköping genom någon annans ögon. Tyvärr tar man sig sällan tid att gå runt och strosa. Min "favvo" affär är Chrianne i Tannefors, om du får tid över. Ha det bra!
Hälsningar Cajsa

Elvor sa...

Kan det vara Linköping, tro ;-) Sonen bor i Linköping, men är i helgen hemma hos mor och far!
Kram

Malin sa...

En bra fotograf är någon som gör att man ser sin hemstad med helt nya ögon, jag är alltid så imponerad av dina bilder!

Ha det så bra idag, vem vet - vi kanske springer på varandra på stan :-)