fredag 23 oktober 2009

Å hej å hå......








..... vilket sent inlägg det blev idag - förlåt, kära bloggläsare!!

Jag försökte logga in mig ett par gånger imorse men blogger var helt enkelt inte på min sida. Å sedan har det varit full rulle hela dagen; besöka nytt köpcenter; Mata Bebis; Lite ärenden på stan; En sväng in på Mairo; Handla mat; Mata Bebis; Städa huset; Söva bebis; Fixa i ordning gästrummet för kommande gäster; Baka tårta; Mata Bebis; Städa lite mer!

Å nu ääääääääääääääääntligen har jag slagit ner min möra lekamen och ändlykta i vår sköna Kamprad-soffa. Ska inte göra ett skvatt mer idag!!! Men först, innan jag inte ska göra något mer, så få Ni här lite julfint och ny-upp-plockat från Mairo! Var så goda!!

Trevlig helg!!!

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

helena sa...

Hej! Detta är din gamla gamla vän från Norrliden, numera Lundabon Helena. Jag är hemma och hälsar på mamma och pappa alldeles ensam utan man och barn. Mamma berättade om din blogg. Så kul! Ni verkar ha ett fantastiskt hem och vilka SNYGGA bilder du tar! Jag har också en blogg som du gärna får kika in på. Den bjuder inte på ett fint organiserat hem med fina inredningar (det blir alltför ofta isärplockat, sabbat eller ritat på) men väl små anekdoter från mitt liv och min vardag. Kram Helena
www.familjEhn.blogspot.com

hemma hos lilla mej sa...

Jaha din dator var tråkig oxå.Jag kom inte in.Konstigt.....Vad härliga bilder du visar .Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.