fredag 30 oktober 2009

Hej kära Anonym!!!



Hej kära "Anonym"!!!

Jag kände att jag var tvungen att lyfta fram din gulliga kommentar där du skriver att jag citat;

" .... är PINSAM och dessutom tycker jag att du apar efter/härmar andra bloggare när du tar vissa kort, ange vilken blogg du har tagit insperation efter=)" .

För det första heter det INSPIRATION och inte insperation och för det andra så gör man en smiley =) när det är något som är roligt. Så nu frågar jag Dig, kära Anonym;
  1. Vad i din kommentar är det som är roligt??
  2. Försöker Du vara rolig?
  3. Tycker du att jag är rolig??
  4. Alla tre av de ovanstående alternativen
Idag har jag tagit lite bilder på en fredags-pizza och den INSPERATIONEN =) har jag tagit från någon bloggare där ute i cyberspace som tagit en precis likadan bild, för jag själv har ju inte någon fantasi alls, utan åker på snålskjuts genom alla mina inlägg efter som jag bara apar efter andra. Hrmmmmmmpf......... inte så troligt va!!!

I alla fall. Om det är någon mer som vill lätta på hjärtat så gör ni det genom att lämna en kommentar under mitt inlägg. Om du är en FEGIS så skriver du anonymt. Om det är lite STAKE i dig (ursäkta uttrycket) så lämnar du ett namn efter dig!!

Pussar från Mig

// Inredningsfrun som biter tillbaka,,,, fast inte så hårt

18 kommentarer :

Hanna sa...

Så gott och fint du har gjort.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Vem är jag.. sa...

Hej

Vilket elände...du har varit med om...
Tråkigt när sådana komentarer kommer men givetvis så får ju alla tycka vad de vill.
men har man en kommentar så tycker jag att man ska stå för den med en underskrift...
Kram på dig och hoppas inte på några tråkigheter

Kram Lisa

Louise sa...

Oj suck vilka typer....
Pizzan som du gjort ser väldigt fredagssmaskig ut!

hemma hos lilla mej sa...

Ja det finns folk till allt!!!!!Pizzan ser smarrig ut.ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Anonym sa...

Men jösses vad folk hittar på!
Råkade hittade din blogg när jag sökte tips på barnrum! Sen dess följer jag den allt som ofta, älskar dina bilder, roliga texter! Fortsätt i samma anda, jag älskar mina pausstunder med din blogg, när vår bebis sover :-)
Får energi till projekt härhemma tack vare din blogg!
Ellinor

Fam. Strömberg sa...

Ta inte åt dig av dumma Anonym, jag verkligen älskar din blogg och du APAR inte efter alla andra, din blogg är inspirerande och personlig!
Kram från mig till dig och vilken god mat du gjort hade det inte varit för att jag är mätt just nu så hade jag gärna kommit och provsmakat!///Amie

Anonym sa...

Hej !
Stå på dig , sträck på dig , jag följer dig just för att du inte gör som alla andra !!
Just för att din blogg är något utöver det vanliga !
Ta hand om familjen / kram från linda i lilla mellansel

Jeanette sa...

Bit tillbaka bara! Varför läser man din blogg om man inte gillar den? Vi är många som håller på dig och kommer fortsätta att följa din blogg ändå! Jag tror att det handlar om den svenska avundsjukan helt enkelt... Kram från Jeanette i Hudiksvall

Photo by Maria sa...

Ja det finns folk av alla de slag och alla är inte så roliga..
Fegt att inte ens kunna sätta ut sitt namn..

Den där pizzan såg god ut..

Kram
Mia

Norregård sa...

Hej! Vilken jättefin blogg Du har! Pizzan ser sååå god ut!
Hälsningar Malin

Annika L sa...

Hej! Som sagt, man måste ju inte följa de bloggar man inte gillar. Kan vara bra för "anonym" att få reda på. Jag gillar din blogg med alla fina bilder och ditt hem är en stor inspirationskälla. Tack för det och trevlig helg.
Annika L

A & Lilla P sa...

U go girl! ; D

Camilla sa...

Jag älskar din blogg! Kan sitta hur långe som helst och titta på gammla som nya inlägg! Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

PINSAMT... är ju vad kommentaren från "Anonym" är! Att dessutom inte våga stå för sina åsikter gör ju inte saken bättre... Jag är ett av dina många "fans" och jag älskar dina roliga och INSPIRERANDE inlägg - fortsätt så!
Kramen från mig!

muslimah sa...

man hjälp vilken tönt haha.

vet du jag gillar din blogg massor, och kanske mest av alla dom bloggar jag läser om inredning.

och till anonym = skaffa dig ett liv, det är behövligt!

Bea sa...

din blogg är underbar, punkt!
hoppas du har en härlig helg!

Kram från Bea

Elvor sa...

Den värsta av alla avundsjukor är den svenska, så sant som det är sagt!!! Lägg inte någon energi på detta mer, utan spara den till din blogg som är den bästa av alla!!!
Kram

Paula sa...

Din blogg är super duper bra!! Alltid lika kul när du lagt in nya inlägg. Keep going!