tisdag 20 oktober 2009

I full födelsedags-mundering....

" Konstig liten mojäng....."
" Vad tusan är det här för en mackapär........"
"......... Om jag pillar lite här så kanske det händer något........"
"...... Den låter ju!!!! Jippppppi!!!! ......."
"...... Tack snälla mamma å pappa för den roliga mackapären!!"
"...... Jag kanske skulle ta och sjunga en truddilutt å skicka iväg till Idol!!"
.... sitter han här, vår lille Bebis!!! Rolig mikrofon som låter och sjunger och en och stickad tröja och coola jeans!!! Jag är egentligen ingen "kläd-människa" (visst, jag har kläder på mig, men tycker att det är ett nödvändigt ont) men när det kommer till barn-kläder så ÄLSKAR jag att hitta nya coola saker!!!

Han gillade födelsedagspresenterna i alla fall, även att han ju inte förstår varför mamma å pappa kom in å sjöng för fulla muggar och kom med en massa prasslande saker. Å ikväll vankas mer presenter å sång........

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Camilla sa...

Så himla söt stickad tröja! Kramar Camilla

Moa sa...

Tröjan var verkligen jätte söt... vart hittar man den? Har också minskat mitt eget klädkonto rejält men barnkläder är ju hur kul som helst;-)

Kram

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen bebis !!!!
Hurra hurra hurra ........
Önskar mellanselsborna som följer din mammas blogg varje dag !
Kram /Linda