tisdag 6 oktober 2009

Å lite mer julpynt!!!!





Dessa söta ljusstakar som jag hittade här ska plockas fram nu till jul. Jag älskar att hitta små julprydnader (när som helst på året) som jag stoppar undan, för att sedan "hitta" dem igen lagom till jul!!!! Ni vet liksom "ååååååå-den-hääääär-söta-lilla-lullilull-saken-hade-jag-ju-glömt-bort"-känslan!!! Eller är det bara jag?!?

I alla fall. Nu har de åkt tillbaka in i garderoben igen och får inte se dagsljus förens i december!!

Tisdagskramar till Er!!

// Inrednignsfrun som tycker att tisdagen är bästa dagen på veckan ;-)

2 kommentarer :

Moa sa...

Å så söta... och att de var inhandlade hos systrarna grön var ju ännu bättre.... får helt enkelt åka dit och handla;-)

Kram Moa

Livet på Vestergård sa...

Så fina, och så snyggt tillsammans med rönnbären !