tisdag 27 oktober 2009

Nu äntligen........

















..... får ni se mina nya fynd från Topiary!!! Eller, ja min det är ju egentligen inte mina saker eftersom jag gav dem i present till maken. Ni vet en sådan där perfekt "köp-något-som-du-själv-vill-ha-å-ge-det-till-din-man-så-att-du-kan-motivera-ditt-inköp"- present!!!

Å eftersom vi är riktiga frukostdyrkare i vår familj så passade ju de söta äggkopparna, mjölk-kannan å den söta lilla "ha-den-till-vad-du-vill"-duken från GreenGate perfekt!!!

Nu saknas bara de söta kaffekopparna i samma serie. Perfekt julklapp till mannen......... Don´t you think??

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Anonym sa...

Åh, ser jättemysigt ut!!

Måste fråga var du fått tag i dom söta små skärbrädorna/brickorna i form av ett hjärta??
Jag älskar nämligen hjärtan så en sån skulle jag gärna vilja ha!

Mvh Liza

Inredningsfrun sa...

Hej Liza!!

"Bröd-brickorna" är säkert 50 år gamla å kommer från min mans föräldrar! Har du tur kanske du kan hitta liknande på Blocket eller Tradera. Lycka till!!

Sofia Ekholm sa...

Hej! Dig känner jag också igen! Hur var jackan? ;-) Väldigt fin blogg du har! Kul att du hittade till min! Hoppas du gillar den också!

Vem är jag.. sa...

Hej!

åååå jag vill se mer av ditt hem du har ett sådant fint hem!

kram Lisa

Photo by Maria sa...

Bra tänkt.. Får nog tänka så nu när det gäller julklapp till sambon kanske ;-)

Snyggt var det och självklart får det bli koppar till din make i julklapp ;-)

Kram
Mia

Anonym sa...

Åh så mysigt allt ser ut :) Underbara bilder. Jag älskar Green Gate och så smart att använda äggkopparna till att ha värmeljus i, fungerar det bra?

Kram Åsa

Dona blogg sa...

Hej rara du!
Prickigt gör mig glad :)
Glad blev jag också över dina snälla ord om mig och mitt jobb i förra inlägget.

Tusen tack!
KRAM Pernilla