måndag 12 oktober 2009

Om att mysa!!














Jag anser att jag tillhör eliten i att mysa! Jag myser ofta, gärna och över allt. Gärna tillsammans med mannen, Bebis och goda vänner. Som idag till exempel, framför en brasa med en massa fika och goda vänner - härligt!!!

Har ni hittat på något mysigt idag?? Om inte så kommer här lite vackert från denna webb-butiken som plåster på såren. Varsågoda!!

Kram kram

// Inredningsfrun å elitmysare

Psssssst..... Alla vackra bilder är från Louise Interiör!!

3 kommentarer :

muslimah sa...

låter mysigt hehe, va skönt att kunna ha sån tid med familj, vänner och sig själv.
jag hade lite mysigt idag när en väninna var på besök och middag. hon gör mig alltid så glad.

Inredningsfrun sa...

Låter mysigt!! Man ska omge sig av människor som gör en glad! Det är så viktigt!

kram på dig!!

// Inredningsfrun

annika sa...

Oj så mycket fint du har på dina bilder. Man får så mycket inspiration.
annika