onsdag 28 oktober 2009

Om det är någon jultrend....





....som du ska följa i år, så är det din egen!! Jag menar, det är ju faktiskt bara jul en gång om året å då ska ingen säga till dig hur du ska ha det hemma. Punkt slut!!!

Så om du vill ha lila kulor med rosa prickar och svart metallic gran i år, så varsågod! Pracka bara inte på mig dina trender :-).

Hemma hos oss så blir det vitt å rött med inslag av grått å zink i år!!! That´s my trend - tidlöst å klassiskt!! Vad blir din???

// Inredningsfrun å trendlös

Psssssssst....... Här får Ni lite fint från Country by mail!!! Alla bilder är tagna därifrån!!

3 kommentarer :

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack för härlig inspiration! Jag gör betackar mig för "hipp" juldekoration, har mer och mer gått över till vitt och zink, så fräscht. Skönt att det ännu är ett tag kvar till jul så att vi hinner köpa på oss lite mer! *fniss*

Kramen från mig!

Fam. Strömberg sa...

Jag brukar hålla mig till klassikerna: rött, vitt och grönt! Så enkel är jag!
Kram från mig till dig!

Anonym sa...

Hej Hej. Fantastiskt vackert hem, sockersöt son, och helmysig blogg. Hit kommer jag tillbaka, ska förresten ge mej ut å köpa julnr av frömhem o trädgård, kul att du har bilder me.

Kram Camilla