söndag 11 oktober 2009

Trots ösregn....





... så sprang jag idag ut i mina föräldrars trädgård för att nypa några av de sista rosorna och lite kärleksört!

Vackert, vackert! Då gör det inget om man kommer in och är kall å frusen, för lite blommor gör alltid susen. Oj, dagens rim smög sig in lite fint här!! Håll till godo!

Har jag sagt att Ni är fantastiska, alla kära bloggläsare, som lämnar små söta spår efter er!! Tack å åter tack. De värmer!!! Ni gör min dag, varje dag!!!

Å för alla er som fortfarande inte vet hur man lämnar en kommentar :-), kika under mina inlägg. Där står tid och datum och 0 kommentarer. För muspekaren över 0 kommentarer och klicka. Vips så kommer ett kommentarsfält upp. Kryssa i anonym om du inte har ett google-konto. Nu kan du skriva en liten rad till mig, ris eller ros!

Kram kram

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Paula sa...

Kikar in här hos dig ibland:) Ger en god komplimang för fina bilder!

Anonym sa...

Äntligen fattar jag hur man kommenterar ! hihi
Tack snälla inredningsfrun som förgyller mina dagar !
Följer både din blogg och din sida på styleroom VARJE dag !
Du är otroligt skicklig både på heminredning och bloggande !
Tack för all inspiration och alla ideer som du delar med dig av !
Ser fram emot nästa inlägg och uppdatering av dig !!!
Kram från mig / Linda N