lördag 10 oktober 2009

Tyst, tyst, tyst!






Idag är det tyst här hemma, knäpptyst! Maken är borta på jobb, Bebis sover, ingen tv eller radio är påslagen och ute är det alldeles vindstilla. Det enda som låter är smattret av mina fingrar mot tangentbordet. Ganska sövande ljud faktiskt. Tror nog att jag ska ta mig en liten tupplur, så här på förmiddagen. Lyxigt!!!

Vad ska Ni hitta på???

// Inredningsfrun

Psssssst....... Lite mer fint från mitt besök här igår, får ni av mig idag! Varsågoda!

2 kommentarer :

muslimah sa...

jag ska ta mig en tupplur precis nu, natta lill tjejen. Har drömt om vardagsrum sen kl 06.00 i morse, så ska nog drömma i sömnen lite till : )
vilka vackra bilder!

hemma hos lilla mej sa...

Vilk underbara bilder.En butik helt i min smak.Vad är det för butik?Ha en skön lördag kramizar ~~~~RITA~~~~~.