måndag 18 januari 2010

Är det slut nu???







Då var man tillbaka i skolbänken igen! Det känns som att det var igår jag satt där, trots att det hänt så mycket! Konstigt!!

Så ,,,,,,,, är det alltså slut nu på alla dessa underbara "ta-dagen-som-den-kommer-a-la-carpe-diem-och-kunna-gå-i-myskläder-dagen-lång-eller-bara-åka-med-Bebis-till-stan-å-fika-eller-fota-sig-trött-på-allt-fint-som-finns-överallt-för-att-sedan-fika-lite-till"-dagar bara för att jag har börjat plugga igen??? Så klart inte!!! Jag kanske inte kan ha sådana dagar varje dag, men då blir de ju desto mysigare när de kommer!

Idag skulle jag egentligen varit och tagit nya inspirationsbilder till Topiarys hemsida men det blev ändrade planer eftersom maken är sjuk. Så det var jag som fick den mysiga äran att vara med Bebis på inskolning idag - härligt!! Så idag får Ni hålla tillgodo med ett par av mina gamla alster, från ovan nämnda butik, tills jag har hunnit klickeliklicka nya.

Kram kram på Er alla goa bloggläsare!!

// Inredningsfrun

Psssssst..... Sockerskålen, från förra inlägget, är köpt på Indiska och tapeten i köket kommer från Boråstapeter. Å kopparna från Green Gate funkar lika bra till kaffe som till thé alltså perfekt storlek!!

1 kommentar :

Jessica sa...

hejsan har du satt dig i skolbänken får man fråga vad du pluggar, själv pluggar jag till distriktssköterska ha en bra dag kram jessica