torsdag 21 januari 2010

Årets fattigaste helg?!?







Det sägs att helgen som kommer är den "fattigaste" på hela året eftersom det är januari och lönedag infaller efter helgen. Men jag hävdar att så inte är fallet!!

För har du någon som håller dig kär?? Har du någon som får dig att le? Har du någon som får dig att skratta? Har du någon att älska? Har du någon som älskar Dig?? Ja, hur tusan kan man då vara fattig??? Det bästa i livet är ju GRATIS!!!

Så pussa på dina nära å kära för kärlek och glädje kostar noll å ingenting!!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst......... Vackra bilder tagna från Madame Stoltz!!! Å gratis dessutom!!

6 kommentarer :

Elle sa...

Om det nu är den fattigaste helgen, kan det ju bara bli bättre sen!! :)
Jag har någon som har mig kär, barn som jag älskar och som älskar mig över allt annat, vänner som får mig att le och skratta...så det viktigaste i livet har jag!!

Domus Dulcis Domus sa...

Så rätt du har! Kram

Suzan sa...

Så rätt du har i det. Speciellt nu i dessa tider när de stackars människorna på Haiti lider så fruktansvärt så ska vi verkligen inte klaga. Då kanske inte lite pengabrist spelar så stor roll.//Kram

Miruschka sa...

Jag har en man, fem döttrar och två barnbarn som jag älskar och som älskar mig. Är inte jag rik, då undrar jag vad som krävs??
Ha en skön fredag/Marie

Elvor sa...

Håller med dig till tusen! Glöm heller inte att varje dag krama dina kära, och tala om hur mycket du älskar dem, (jag upprepar) VARJE DAG!!! Livet kan ändra sig på bara någon sekund.

Trevlig fredagkväll!
Kram

Anonym sa...

Så sant, så sant. Jag är rik med två GOA döttrar en uuunderbaar man. Och en liten tjej kisse som förgyller min dag. Hittade en bit oxfilé när jag kollade efter något till fredagsmiddagen. Inte fy skam.Trevlig kväll// Magda