lördag 30 januari 2010

Dagens check-lista!




Så,,,, vad har jag hunnit med idag egentligen;

  • Rensat i förrådet/garaget - CHECK
  • Städat - CHECK
  • Dammtorkat - CHECK
  • Flyttat och rensat ut saker i garderoben - CHECK
  • Myst med maken å Bebis - CHECK
  • Lagt in lite nya produktbilder på Topiarys hemsida - CHECK
  • Pluggat - chehhhh........ nja...... alltså......... jag har bara varit TVUNGEN att göra så mycket annat idag. TVUNGEN alltså!! Eller ja, kanske bara sådär "jag-orkar-inte-plugga-så-jag-hittar-på-tusen-miljoner-andra-saker-att-göra"- tvungen. Men ändå......

Å nu ska vi snart iväg på middag så nu kan jag ABSOLUT inte plugga. Attans........

Men imorgon är en annan dag.....

Trevlig helg!!

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Vad du har varit på g idag.Mycket du har fått gjort!!!!!!Fina och ljuvliga bilder.ÅÅÅÅHHH vad gott att vara bortbjuden på mat.Härligt .Ha en skön och mysig kväll Varmkram Rita ♥

Anonym sa...

Färdigjobbat för idag.
Ikväll står mannen för middag,
oxfile och hemmagjord "bea" (han köpte en
påssås utifall att...).
Jag ska bara sitta och googla jorden runt, skönt...

Kramar från andra sidan sundet