måndag 25 januari 2010

Ett inlägg i kärlekens tecken!!!









Om ett par veckor är det "Alla Hjärtans Dag"!!! Jag, personligen, tycker att det borde vara varje dag på året, men så är ju inte fallet. Man bör ju säga och visa sina nära å kära att de är betydelsefulla så ofta det bara går, eller hur!?!

Tillhör du dem som vill ge bort något litet och gullig på Alla Hjärtans Dag så kommer här lite tips från den här (det mesta långt under hundralappen). Jag tillhör de som gör mina egna Alla Hjärtans Dag -kort och lagar mysig middag till mina nära å kära. Det är ju ändå tanken som räknas!!!

Nu ska jag fortsätta att plugga. Har ett par tre fyra hundra sidor att plöja igenom tills imorgon. Phew!!!

Kramar till Er denna härliga måndag!!

// Inredningsfrun

Psssssssst.......... Mer fina Alla Hjärtans Dag-prylar hittar du på Mixin. Alla bilder är tagna därifrån!!!

3 kommentarer :

Louise sa...

Så härligt inlägg!! tack för det! :O)

hemma hos lilla mej sa...

Visst skulle det vara Alla ♥ Dag varje dag.Vad mysigt!!!!ha en skön måndag varmkram Rita ♥

Jasmina sa...

En önskan från en trogen läsare: kan du inte ladda upp dina bilder som miniatyrer som i detta inlägg? Det blir jobbigt för mina ögon när du har många bilder i stora format i.o.m. att jag läser allt på en minidator...

Annars tycker jag att din blogg är stört skön och jag älskar att läsa den!