torsdag 14 januari 2010

Fågelkvitter och längtan till vår!!!






I morse hörde jag fågelkvitter utanför fönstret!! Ljuvligt!!! Å plötsligt så kände jag att nu får snön gärna smälta bort och avslöja små vårblommor under snön ute i trädgården!

Men det vore väl att hoppas för mycket eftersom vi knappt är i mitten av januari!! Men, men, hoppet är det sista som överger en!!! Eller vad säger Ni???

// Inredningsfrun med längtan till våren

Pssssssst....... Idag bjuder jag på lite vackra bilder från Greengate!! Bilderna är tagna från Google!!!

4 kommentarer :

Nilla sa...

Det är bara förvinter ännu så länge... Men tids nog får vi önska varandra Gott nytt Vår!

Mitt hvite hus sa...

Herlige vårlige bilder.... nesten så en kjenner varmen fra våren..

ha en find ag

Klem Kerstin

Camilla sa...

Hej tjejen! Åh vilken längtan du gav mig. Jag vill också ha vååååår! Det är synd att de flesta saker av green gate kostar en slant. Man skulle vilja ha allting ju! Hoppas allt är bra på på ön;) Kram Camilla

Elle sa...

Tack för härligt vårinspirerande bilder! Här i Tyskland började det töa lite idag och vem önskar inte att våren äntligen ska komma...? Vi lider väl alla av Vitamin D-brist, eller?? Tyvärr är vi mitt inne i värsta vintermånaden och får vi väl vänta ett par veckor till, men sen kommer våren med säkerhet! Tills dess frossar vi i bilder!!
Kram Elle