torsdag 7 januari 2010

Hur jag vet att maken läser bloggen, del 9735!

" Snart, fina, fina tallrikshylla......."
"....... ska du flytta hit......."

"....... å här kommer du att stanna för evigt......""..... för förra hyresgästen har blivit vräkt......"
"....... så välkommen, välkommen kära hylla! Du är efterlängtad!!!"Ser Ni?? Jag menar SER Ni??? Den är borta!!! Tv:n - BORTA!!! Gone, gone, bye, bye lilla frukost-tv!!
Tack mina kära allierade bloggläsare!!! We make a good team!!!

Så nu ska jag snart måla min lilla 50 krs-tallrikshylla å ge mig ut hitta lite fina krokar som jag ska sätta fast undertill. Tror att det kommer att bli fin, fint!!

Så TACK!!! Maken läser å lyssnar på Er :)!!!

Kram på Er!

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Tjo hoo, åååh vad du måste vara glad nu!!
Har själv piffat till min tallrikshylla något idag.

Ser fram emot att få se färdiga resultatet.
Är säker på att väggen kommer bli mycket finare nu! :)

Jag glad sålänge min käre man inte kommit på iden att hänga upp en frukosttv vid köksbordet.
Det är inte mycket tid man har framför tvn ändå med småbarn får du hälsa, så ni lär nog inte sakna den!


Kraam

Tjohalia sa...

Det kommer bli jättefint med tallrikshylla. Vi skulle kunna ha en, men jag har inga fina tallrikar att visa upp. Jag kommer att njuta av dina bilder senare! :-)
Kram

Jenny sa...

Halloj!! Ser att du har fyndat en likadan som jag har i köket, vad roligt! Ska bli spännande & se resultat sen :) Kram Jenny

Nikita sa...

Det kommer bli så fint med tallrikshyllan :)
Hoppas du hittar några fina krokar att sätta under den :)

somsagt , vore evigt tacksam om du ville svara på frågan ang sittbänken i ert kök *väntar tålmodigt*

varma kramar Nikita
bananen_nikita@hotmail.com

Annika sa...

Kvinnor kan ;-)! Ska bli spännande att se resultatet, blir nog superfint! Kram

LinnaLi sa...

HAr bara en sak att säga: Jeeej, power to all bloggers :P

Härligt!

Kram

Linda

ann-sofie sa...

Hej! Har precis hittat din blogg. Jag undrar var din rutiga kökstapet kommer ifrån?
MVH Ann-Sofie

Anonym sa...

Ska bli kul att få se din "nya" tallrikshylla upphängd. Trevligare än en tv i alla fall.Gullig man du verkar att ha. En riktig fixare, som jag också har lyckats få. Grattis i förskott på din stora dag. Hoppas att du får något som du verkligen vill ha. Det får vi väl reda på framigenom. Må så gott lilla koppen. Kram från Sommaren 65(styleroom) =)

Photo by Maria sa...

Trägen vinner heter det ju ;-)

Grattis till att du fick som du ville.. Hoppas maken hittar annan bra plats till förra hyresgästen ;-)

Kram Mia

Unknown sa...

Hejsan!Vilket vackert hem ni har!Måste bara få fråga var du fått tag på lapptäcket till wiliams säng? Kramiz från jea