söndag 24 januari 2010

Om att inte behöva ha en anledning!!!







I fredags hade vi min mor och far över på besök. Alltid lika mysigt!!! Å av ingen anledning alls så fick jag ett jättefång med rosor av kära pappa!! "- Varför då?", frågade jag, å han svara "- Jag behöver ingen anledning att ge min dotter blommor!"!!!

Ja, vad ska man säga!! Jag har bara världens bästa pappa!! Å jag är sannerligen en rik människa i slutet av årets fattigaste månad.

Kram kram denna härliga söndag!

// Inredningsfrun å tokförskyld

Psssssst....... Grattis ERIKA namnsdagen!!!

5 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulligt av din pappa.Jag håller med han,Ska jag hem till någon vän och fika kan jag köpa en blomma eller present.Ja min Älskling kan få saker bara för jag känner för det.Underbara rosos fick du vilken härlig färgklick.Ha en skön och fin söndag Varmkram Rita ♥

Anonym sa...

Så gulligt av din käre far. Krya på dig från förkylningen.Ha en trevlig kväll// Magda =)

Anonym sa...

Vilka fina rosor, brukade också få blommor
av pappsen, mysigt...
Hoppas att det känns bra i skolbänken & tack.

Kramar från andra sidan sundet.

Elle sa...

Vilken gullig pappa du har!! Du är verkligen lyckligt lottad!
Dessutom är det ju de saker som man får "utan anledning" som är de som kommer från hjärtat och inte av pliktkänslan.
Kram Elle

Dona blogg sa...

Hej rara du!
Vilken underbar bukett!

Vill säga ett väldans stort TACK för att du vill ge mig en award :))))
Så kul att läsa om dig... men jag får se om det blir några sanningdar om mig. Har levererat några tidigare på bloggen...

Fortsatt skön söndag!