lördag 30 januari 2010

Om att vara ledig!







Det finns mycket, mycket positivt med att vara tillbaka i skolan igen. Men att känna att man aldrig är riktigt ledig är inte en av dem!! Det finns alltid något att göra eller någon bok som kan läsas. Å när det kommer till att kombinera skola, barn, hem, Inredningsnörden och Bebis så är bra planering a och o!! Dessvärre har jag nog tappat de bokstäverna den här vecka, verkar det som! Hmmmmm.....

Så idag blir det till att lägga sig i horisontellt läge med skolböckerna framför näsan och hoppas, hoppas, hoppas att jag kan hålla ögonen öppna!

Å för alla er, som har tid över till ren njutning denna härliga lördag, så kommer här lite vackra bilder från GreenGates vår/sommar kollektion!! Titta å njuuuuut!!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssssst....... Alla bilder är tagna från GreenGates hemsida!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Så mycket fint från Green Gate. Underbara pastellfärger. Man blir riktigt glaaad av dessa .Kollade på Mailegs hemsida underbara saker till påsk finns där. Men var kan man köpa sådant i Sverige??? Är det någon som vet??? Får kolla andra heminredningssidor på nätet det kanske kommer in påsksaker där med. Längtar faktiskt rätt så mycket efter vår och påsk.. Själv städar jag, tvättar och ska strax laga god potatisgratäng med fläskfile och lite annat smått och gott till. Ha en skön dag, trots en del läsning som jag förstår... Magda

Anonym sa...

Själv har jag jobbat idag, så nästa helg är jag långledig, slutar torsdag klockan 14 och börjar inte förrän på måndag morgon. Skönt.
Har en massa projekt hemma med röjning i skåp och lådor, man samlar på sig en hel del under åren.
Hur långt har du kvar på din utbildning!!??

Kram Milla. S

hemmahosagge sa...

Åh vilka härliga bilder - man längtar verkligen, lycka till med pluggandet. Kram Agnetha.