söndag 3 januari 2010

Pretty in pink!!!







Vår söta rosa 59 krs-orkidéer har placerats ut lite här å där här hemma. En ensam på skänken på övervåningen och några i fönsterna i vardagsrummet (som är långt ifrån klart å januari-pimpat). Så enkelt ståtliga, så vackra å så lätta att sköta!!! Kan det bli bättre!?!

Idag har jag varit och skrivit in mig på ett gym här i närheten. Jag fick, av en vän, en sådan där "prova-på-vecka-så-att-de-kan-snärja-dig-till-att-skriva-på-ett-livstids-ångest-eller-jag-menar-ju-gymkorts-kontrakt"- presentation. Så nu får jag bita i det sur å släpa min lealösa lekamen till gymmet. Har haft ett litet lagom träningsuppehåll på en ja, en si så där 6 år. Å det är ju helt acceptabelt, tycker jag............ hmmmmmmmmmmmmm........
Nu ska jag dyka ner i chokladasken......

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Camilla sa...

Haha, du är rolig du. Kan tala om att jag tog mig i kragen i september månad och fixade kort. De första månaderna har jag inte varit så jätte flitig, men jag blir det mer och mer eftersom jag vet att jag betalar varjemånad massor med pengar. Och det är ju så skönt efteråt. Hejar på... Kramar

Photo by Maria sa...

Fint med små rosa klickar..

Gymmet måste få besök av mig med nu.. Fast mitt uppehåll på just gymmet har bara varat i drygt en månad.. Men vad hjälper det när fettet hänger runt magen :-S Skärpning till mig... och lite till dig då ;-)

Kram Mia