tisdag 19 januari 2010

Å så var det snart dax....




.... för att plocka fram påskpyntet!!

Njae,,, kanske inte riktigt, riktigt än, trots att jag gärna ligger i framkant när det kommer till att plocka fram pynt. Men en liten glimt av vad komma skall är ju aldrig fel, så att man kan längta lite! Så idag får Ni, kära bloggläsare, vila ögonen på lite påskfint från Mixin!

Igår snöade det i princip hela dagen här på the Island. Men konstigt nog så känner jag att våren ligger alldeles runt hörnet. Kanske för att jag lääääängtar så!!! Eller vad tror Ni!??

Kramar till Er denna härliga tisdagsmorgon!!

// Inredningsfrun

Psssssst........ Alla bilder är tagna från Mixin!!!

3 kommentarer :

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Ja snart är det vår och dags för PÅSKpynt. :) Man börjar ju längta som en tok efter den varma och sköna våren nu.
Tack för lite inspirationsbilder.
KRAM

Photo by Maria sa...

Jag påskpyntar aldrig.. Eller jo, lite ris brukar jag ju ta in..
Men det var vackra påskpynt du visar så man kanske skulle inhandla ngt litet pynt i år..

Våren ligger runt hörnet nu, så sant.. Men liiite vinter till får vi nog stå ut med..

Kram Mia

Anonym sa...

Ja, oj vad man längtar efter våren. Roligt att pigga upp sig inomhus med vårblommor och tulpaner. Är inne i en deckarläsar raide just nu. Så jag bara längtar efter att få krypa upp i soffan o få lääääsa. Fast måste ju kolla styleroom först- din blogg och lite på nyheter som inkommit i div.internet affärer. Roligt,roligt. Kramar Magda =)