torsdag 25 februari 2010

1000 gånger!!




Jag såg precis att detta blir mitt 1000:e inlägg här på bloggen. Hoppsan sa, så många det har blivit!! Å om jag får bestämma så blir det minst lika många till :)!!!

Jag sitter ofta och funderar på vilka Ni är där ute i cyberspace. Igår var ni åter igen över 400 st som tittade, men endast ett fåtal lämnar små spår. Så tittar du in idag, för första eller 359:e gången, så skriv tjillevippen och ett litet hej, så hittar jag ju till dej!! Det får minsann bli "Dagens rim", å det har Ni inte blivit bortskämda med!!

Nu ska jag fika!! Semla tror jag att jag är lite sugen på idag.......... å det kan man ju aldrig få för mycket av!!

// Inredningsfrun för tusende gången

27 kommentarer :

Anonym sa...

Ett litet spår från en om började sin semester
för en timmme,åtta minuter och 30 sekunder sen.
Tänker på Dig på lördag och tar en "skål" på
planet för Dig.
GRAAATTIS i förskott!!!

Kramar från andra sidan sundet

Millan sa...

Oj, så många inlägg du har gjort...Jag har visst en hel del att kolla mer på, jag har ju ganska nyligen hittat hit!
Kram Millan

Anonym sa...

Hej hej! Har ingen blogg men tittar in hos dig varje dag (ibland flera ggr) för att få inspiration. Och det får jag! Trevlig kväll//Annika

Sara sa...

Alltid lika trevligt och inspirerande att kika in på din blogg. Kram

Suzan sa...

Tjillevippen och Hej, Hoppas du tittar in till mig.
Skämt och sido, så har jag följt din blogg under en tid och jag får också enormt mycket inspiration av dig, och avundas också den enorma energi som du verkar ha. Jag precis som du pluggar och jag har fullt upp att få tillvaron att fungera med plugg, familj, hund och tid över för mig själv. Det är under de här små micropauserna som jag tar mig tid att dels skriva några rader på min egen blogg men också att titta runt hos er andra. Du har ett enormt fint hem och fantasin att finna användningsområden för saker och ting, typ snapsflaskan, verkar det inte vara någon brist på heller. Så TACK för att du förgyller min tillvaro med vackra bilder och trevliga inlägg och så bebis så klart.

Kram Suzan

Lilla Stora Jag sa...

ja tänk vad lite tid man har för sig själv när man har barn...kikar in till dig ofta och får lite inspiration... och jag går också i morgonrock hela dagarna ibland... tack och lov för detta plagg...kram Anna-Carin

Vackra Vita Ting sa...

Tjingeling! Ett litet spår från mig som kikar in hos dig varje dag;)
Hihi.. visst är man nyfiken på vilka som tittar in hos en och jag som inte har en bråkdel så många besökare är allt lite nyfiken iallafall. Kram!!

Elle sa...

Alltså mig kan du nog inte klaga på, jag har väl varit flitig med att lämna spår? ;) Nu undrar man naturligtvis vilka de andra 399 besökarna är...

Vilka fina blombilder du visar nu! Är det solsken jag ser där...?
Ha en skön kväll!
Kram Elle

Anonym sa...

Hej hej!! Jag kollar din blogg varje dag:) Hittade hit för nån månad sedan och giller den verkligen!! Du verkar vara en härlig människa med många härliga inredningsideér..Ha det gott..kram och hej från mej/ carina

Anonym sa...

Jag är en av dina flitiga besökare och lämnade även ett tryck för några inlägg sedan =) charlottek från Styleroom =) ;-) Vi har inte samma typ av "hemma-piffa-inreda-stil" MEN
Man blir sååå GLAD av att läsa dina inlägg!

Anonym sa...

Hej hopp, jag tittar in på din sida varje dag, är mammaledig och har tid med det=) Faktum är att jag länge har sökt efter min stil när de gäller hemmet. Och efter att jag hittade din sida och fick all inspiration så har jag äntligen hittat min stil!!!! Gillar ditt hem SÅ mkt! Ha de gott kram från Karolina

muslimah sa...

hej hej : )

Anonym sa...

Hej!
Jag kommer ihåg hur det var när barnen var mindre och sjuka. Även om det känns motigt ibland så njut av varje minut. Sitter just nu och drömmer mig ett antal år tillbaka. Gästerna har precis gått hem efter att vi har firat vår dotters 18-års dag och jag bara undrar vart åren tog vägen. Visst är det kul att ha stora barn men det går lite för fort.
Kram från Cajsa.A
Ps Hälsar på hos dig nästan varje dag och jag hoppas du orkar minst tusen inlägg till.

Anonym sa...

Hallå!
Jag är en ganska så ny läsare på din blogg. Har relativt nyligen (i höstas) börjat läsa olika bloggar, och besöka div. e-shopar. Kan bara meddela att jag är både rikare (på ny inspiration) och fattigare (på pengar) nu för tiden.

Annars är jag hemma och är mammaledig med mitt andra barn. Fick två pojkar tätt, 18 mån emellan. Bloggläsandet blir mitt andningshål mellan alla blöjbyten och overall-brottningsmatcher.

Tack för en mysig blogg.

Frida

Veronica sa...

Tjillevippen och hej ;-)

Ninne sa...

Jag är en av dem som smyger omkring på din blog, hittade dig via Styleroom. Jag är helt förälskad i ditt kök och inspireras mycket av det nu när vi ska köpa lite nya möbler osv.. dock blir det ingen köksrenovering.. än.. :-)

Tack för inspirerande blog!

/Ingelöf

Ida sa...

Nu ska jag äntligen lämna ett litet spår efter mig. Jag som är här inne nästan varje dag:-). Tack för en härlig och inspirerande blogg! Får så många bra tips och idéer från dig. Min man och jag flyttade också till nytt hus för ca ett år sedan och har en son på 11 månader så nu håller jag på för fullt att inreda hans lilla pojkrum. Er sons rum är ju bara helt fantastiskt fint och det skulle vara kul att få se fler bilder på det. Får jag fråga var du har köpt de vita lampfötterna och de söta lampskärmarna som står i hans fönster? Undrar också var de ljusblå vimplarna kommer ifrån? Stort grattis på födelsedagen förresten:-)! Varma hälsningar Ida

Anonym sa...

Hej hopp!
många är de gånger jag kikat in hos dig.
Du har verkligen förmågan att inspirera mig.
Tack för fina bilder du oss alla gett
från en som varit ngn av alla dom du inte sett.
Lite nödrim kanske:)
Tack iallafall för en mkt inspirerande blogg och ha en riktigt trevlig dag!
Madelene ( blogglös)

Jessica sa...

Minst en gång om dagen måste man ju "hälsa på". Fast nu blir jag utan internet ett tag. Borde egentligen packa banankartonger, men tar en paus med lite surfning. Vi håller som bäst på att flytta. Mellanlandar först hos syster yster för att sedan flytta in i vårt nybyggda hus när det står klart. Som jag längtar! Under tiden söker jag inspiration hos dig. Har föresteen hittat din hallsoffa hos www.rummet.se under länken soffor. Hoppas att den kommer att passa lika bra i vår hall ;-)

Bäst jag avrundar - du har ju inte tid att läsa - du håller väl på att förbereda din 30-års fest :-) Grattis och Lycka till imorgon!

Många hälsningar från en 34-årig, gift, tvåbarnsmamma ifrån ett gråmulet och snöande Sundsvall.

Sonja sa...

tjillevippen...=)
Har ingen egen blogg men besöker gärna din och får massa inspiration. Tack för dom fina och underbara bilder och för att du bjuder in oss till ditt hem.
Många Kramar
//Sonja

Anonym sa...

Jag brukar läsa din blogg som jag hittade via styleroom .Har ingen egen blogg.Tycker du har ett så fint hem.Jag bor i Gällivare,alltså ganska långt från ditt hem. Maria

Gisela Jansson sa...

Jag brukar titta in då och då. Du har så trevliga bilder och ett mycket vackert hem. Hoppas det blir många fler inspirerande bilder framöver.

Tina sa...

hej
ville bara säga att din sida är toppen & det har blivit något jag tittar på varje dag. Jag älskar allt med inredning så det har blivit min inspirationskälla och dröminredning.
// Tina

Anonym sa...

Hej!
Jag har följt din blogg sen i höstas ungefär, men har aldrig riktigt vågat lämnat ett spår efter mig. Jag har ingen egen blogg, men jag förstår att man är jättenyfiken på vilka som kikar in! Jag tittar in hos dig i stort sett varje dag och hittade hit via styleroom. Ditt hem är verkligen inspirerande och jag älskar stilen + att dina bilder är fantastiska. Du borde satsa på uppdrag som stylist och fotograf tycker jag. Ha en trevlig födelsedag! Hälsningar från 32-årig jämtlänning

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Älskar Ranunkler - i alla färger, men jag tar alltid död på dem (snabbt?) så nu har jag bestämt mig för att njuta av din fina bilder i stället! Blir liksom lite billigare så!
Njuter alltid av alla dina bilder och tittar in väldigt ofta på din härliga blogg.
Du har väl lärt "Världens gulligaste Bebis" att Hurra inför den STORA dagen???
Njut av fredagkvällen från Loo!

Liza sa...

Hejsan!

Jag har kommenterat tidigare men säger hej iallafall!
Jag tycker du har en väldigt trevlig blogg med många härliga bilder och mycket humor!! =)

Mvh Liza

Jeanette sa...

Hej!

Jag tittar in hos dig i stort sett varje dag, och jag har även lämnat någon kommentar tidigare! Nu ville jag mest säga: GRATTIS på din stora dag! Ha en trevlig fest!

Kram Jeanette