tisdag 2 februari 2010

Alltså, så här ligger läget!!!






Sova, vakna, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, äta lite, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga,äta lite, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, äta lite till, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, fika lite, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga, plugga!!

Ja, så här ligger läget här på the Island idag! Vad har Ni hittat på???

// Inredningsfru å pluggis

Pssssssst........ Idag bjuder jag på vackra saker från Alvas hus! Alla bilder är tagna därifrån!

2 kommentarer :

Rosor och ruiner sa...

Jag känner igen det där, från min pluggtid för några år sen. Fast jag hade nog några fler äta lite (typ "gå och titta i skafferiet om det finns nåt nytt sen jag var där för en kvart sen...")

Anonym sa...

Låter tufft! Roligt att du försöker att uppdatera din blogg. Jag har bjudit familjen på två nya matpajer ikväll. Den ena med grillad kyckling,bacon, ananas västerbottenost mm mm. Den andra med broccoli och Kvibille gräddädelost mm mm, de blev godkända. Ska strax till min mamma som precis har bytt upp sig vad gäller lägenhet. En mycket större och mysigare lägenhet har hon lyckats få tag i . Ska röja ur hennes förråd och ta in det i det nya förrådet. När jag kan sitta här och mysa framför datorn... Men men bäst att göra lite nytta i alla fall. Kram Magda =)