måndag 15 februari 2010

Det är lite mycket just nu!!!




I över ett och ett halvt år har jag inte haft någon kalender, inte haft någon riktig koll på dagarna och inte någon riktig koll på tiden (mottot "bättre sent än aldrig" har varit mer regel än undantag). Så det har blivit tvära kast nu när man är tillbaka i skolan! Kalendern är just nu fullproppad med tider, inlämningsuppgifter, examinationer, duggor, förskoletider, makens rese-schema mm, mm, mm, mm, mm.mm, mm, mm.

Lika mycket som jag gillar att leva i ett härligt "jag-är-mammaledig-så-jag-behöver-inte-passa-en-massa-tider-å-kan-fylla-dagarna-med-precis-vad-jag-vill"-flum så gillar jag också känslan av "I´m-so-very-busy-och-har-kalendern-fullbokad-med-en-massa-very-importent-saker" som jag har just nu.

Vare sig jag är flum eller fullbokad så försöker jag att carpe-diem så mycket det bara går!! Fastän att det är lite mycket just nu........

KRAM till alla er som tar er tid att titta in här hos lilla mig!

// Inredningsfrun

Psssssssst........... Idag bjuder jag på vackra bilder från Burleigh Pottery!!!

Inga kommentarer :