söndag 14 februari 2010

Fågelkvitter och frukost de luxe!




Å så var det då äntligen Alla Hjärtans Dag!!!

Idag vaknade vi till ljudet av fågelkvitter! Ljuvligt!! I vanliga fall brukar vi vakna till tonerna av Bebis som står och sjunger för full hals inne i sitt rum men i natt har han sovit hos sin mormor och morfar. Dock slår ljudet av Bebis vilken fågelsång i världen!!!

Efter en bra start på denna kärlekens dag med mys och frukost de luxe med extra allt, så ska jag nu sjunka ner i soffan med ett gäng härliga kurslitteratur-böcker!!! Det är Alla-hjärtans-dag-mys på hög nivå. Eller inte........

Hoppas att Ni njuter av denna härliga söndag och myser lite extra med era nära och kära!!

KRAM på er alla goa bloggläsare!!!

// Inredningafrun som läääääängtar efter Bebis och en pluggfri-dag!!!

5 kommentarer :

Elle sa...

En "alla-hjärtans-kram" till dig också!
Elle

Louise sa...

VÄNDAGSKRAM!

Suzan sa...

Detsamma till dig. Hoppas att du slapp sitta med näsan i böckerna hela dagen.//Suzan

Bella sa...

Sänder ett ♥ på Valentines Day till dig då och hoppas på att du haft en rikigt mysig dag med din fina familj!!

Ha ju missat en hel massa inlägg här så nu ska jag läsa ikapp :)

Kramar Bella

Anonym sa...

Kram till dig på alla <3-dag! Mysig morgon ni verkar att ha haft. Jag o min man blev överraskade av våra två tonårsflickor med trerätters middag. Jag slapp disken och torkning av bord och spis också. Jippie! Nu i veckan arbetar jag på fritids har en hel del roliga aktiviteter på gång där. Ska vara ledig i påsk då väntar Cypern på oss i familjen =)
Kram Magda =)