måndag 8 februari 2010

Grädd-orgie!!

" Hmmmmm.... vad har vi här då??
" Det smakar grädde!!!"
" Mmmmmmm......"" Jag gör nog som Emil......."
" ...... å sätter skålen på huvudet....!!!"".... då får jag ju lite styling i mitt nyduschade hår oxå - perfekt!!"
" Hörru, mammsen......."
" Kan du förflytta Mr. Canon från mitt fejs.....!!!"" Jag försöker att äta här!!!"
" Du kan väl i alla fall langa hit en sked....."" .... så att jag ser lite civiliserad ut!!!"" Schysst, mammsen, schysst!!!Efter Bebis maginfluensa-from-hell så har han varit kinkig med att äta (men vem är inte det när man har varit magsjuk!!). Så när han igår kväll, nybadad å redo för sängen, fick syn på bunken med grädde så lät jag honom inte hållas!!!

Efter grädd-orgien sov Bebis sov från klockan 19 till 07.00!!! Ska nog vispa lite ny grädde ikväll oxå!!!

// Inredningsfrun med gräddig Bebis

1 kommentar :

Marianne sa...

Lilla hjärtat, efter regn kommer sol snart är ni pigga igen båda två kram mor