fredag 19 februari 2010

Härlig fredag, välkommen!!!


Å så var det äntligen fredag igen!!! Härligt!!!

Denna veckan har rusat fram i 250 km/h så det är skönt att inget är direkt inplanerat denna helgen. Ja, förutom en massa mys, städning, bakning, plugg, planering inför nästa veckas 30-års fest, storhandlande, bildredigering och en eventuell tapetsering (som Inredningsnörden är lyckligt ovetandes om för tillfället). Men för övrig så har vi inget inplanerat!!!

Idag är det Bebis lediga dag från förskolan och vi har inte heller något speciellt på tapeten som vi ska göra. Eller ja, förutom att vi ska iväg på en liten förmiddagsfika, fixa inbjudningskort, plantera om och ge alla niohundrafemtioelvatusen blommor näring, åka och reka efter en "jag-fyller-trettio-men-vill-se-ut-som-arton-år"- klänning och träffa min mor för en vad-ska-vi-käka-på-födelsedagsfesten-konsultation. Som sagt är det skönt att ta dagen som den kommer ibland. Eller hur var det nu med den biten..... hmmm........

KRAM å carpe diem lite lagom ;)

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!

Jag har kikat på dina bilder både på styleroom och här på bloggen (som jag hittade till via styleroom), och jag är så fascinerad över hur fint ni har det!! Men jag undrar hur ni förvarar böcker, fotoalbum och liknande?? Vi har ett rum som vi ska göra om där vi nu har bokhyllor som vi helst vill ta bort då vi tycker att det ser så rörigt ut med alla böcker och liknande framme, och tänkte om ni har lite tips?

Anna-Leena sa...

Hej!
Hittade din blogg när jag var in på styleroom och kikade på erat hus.
Helt galet underbart hus ni har precis i min smak :). Kanon fina bilder där fick jag mycket insperation.
Hit återkommer jag mer.
Trevlig helg
Kram Anna-Leena

Jenny sa...

Du är såå fiffig! Inte har jag tänkt på att man kan använda sina kakglasburkar till att sätta fina blommor i:) Blir alltid lika inspirerad när jag kikar in hos dig..

Ha en mysig helg!

Kramar Jenny

plingan sa...

Men så fina planteringar!
Passa på att ta det lilla lugna på din lediga dag och ha en trevlig helg!