fredag 26 februari 2010

Högläsning!!






Tjolahoppsansa så många söta kommentarer det trillade in i förra inlägget - fantastiskt kul!! TACK alla goa, söta läsare för att Ni tog er tid att lämna ett litet spår!! Å det var väl inte så läskigt att säga hej till lilla mig :)!!

Ni ska bara veta att jag har haft högläsning för Inredningsnörden här idag, eftersom jag ville läsa upp era gulliga kommentarer;

" - Å "Sonja" skriver bla, bla, bla, bla å "Gisela" skriver bla, bla, bla, bla och "Blogglös" skriver bla, bla........"

"- Men hjärtat då..... jag KAN faktiskt läsa själv å DESSUTOM så HAR jag redan läst dem en gång......."


" - Ja, ja, JA, men LYSSNA på den här..... bla, bla, bla, bla, bla...."



Ja, vad ska man säga; En exalterad Inredningsfru är inte att leka med!!!

KRAM på Er och en riktigt mysig fredagskväll önska jag er!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst......... Idag bjuder jag på lite fint från Topiary, där jag hann halka in en liten stund idag. Tur att kameran alltid ligger i väskan!!

1 kommentar :

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Kikar ofta in hos dig och man får sig alltid en liten energikick för du är alltid så positiv och glad i dina inlägg!! :)

Ha en riktigt trevlig födelsedagsfest!

Varma kramar Linda