torsdag 18 februari 2010

Hur jag vet att maken läser bloggen, del 89346!







Inredningsnörden ringer från Malmö å vill diskutera pallen;

" - Alltså,,,,,,, du köper en massa saker bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla å till råga på allt så bla, bla, bla, bla, bla, bla,bla å dessutom så får jag läsa om det på bloggen!!"

" - Mmmmmm...."


" - Tur för dig att vi har så lika smak...."


Japp,,,,, tur för mig!!!!

// Inredningsfrun med en make som pallar med sin fru :)

Pssssssst..... Idag bjuder jag på vackra bilder från ljuvliga Tine K Home!

3 kommentarer :

Elle sa...

Jag är säker på att du gör det bästa av pallen och att vi om ett par dagar får se resultatet här...? För du kan väl inte låta bli att fixa till den så snabbt som möjligt? Kliar det inte lite i fingrarna...? *blink*
Ha en skön kväll!
Kram Elle

sanne sa...

Haha, låter nästan som när jag smygläser makens golftidningar. Nej Nej, jag vill inte börja spela golf det verkar sååå tråkigt (blink). Första gången (men absolut inte sista) jag är här inne, fina bilder. Är du sugen på att shoppa Tine K Home (jag lovar att inte säga något till maken) så kika in på www.kungkarusell.se
Sanne/kungkarusell.se

Camilla sa...

Visst är det underbart med män? ;) Kram Camilla