söndag 28 februari 2010

Hur kul hade jag det egentligen igår??


Ja, om man ska lita på bilderna så hade jag så HÄR kul.....
...... å så här kul.......
..... å tydligen hade jag väldigt roligt här......
...... för att inte tala om hur roligt det var här....
....... å så här kul hade jag det i köket......
....... men roligast av allt var det ju att ta emot alla gästerna å det gjorde jag så här......
....... å gästerna verkade oxå ha roligt å det är ju huvudsaken!!!
Å vad fick vi då ut av gårdagens festligheter (förutom huvudvärk idag)??? Jo, att ett gott skratt förlänger livet och livet är för kort för att inte njuta av varje minut!!!

En mysig söndagskväll önskar jag Er!!

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Elle sa...

Ni ser verkligen ut att ha haft det trevligt!

Jag är glad över att du har humorn på rätt sida och kunde skratta lite.(man vet ju aldrig, andra hade gett mig portförbud...)
Samtidigt hade jag naturligtvis inte yttrat mina tolkningar (som verkligen var helt spontana) om jag hade vetat det...
Men ibland finns det saker och händelser i livet som man inte kan ändra på...och ibland får man plötsligt "tecken" och meddelanden av andra, som mitt i allt det betydelselösa plötsligt får en slags betydelse. Vad jag vill ha sagt är att du kanske ska se det som ett slags tecken att jag "trampade i smöret"...jag fick nästan gåshud när jag insåg hur nära jag var! Nån slags betydelse måste det ha...kanske ett litet meddelande från ikea trots allt? Jag hoppas verkligen för din skull att de snart skickar ut nya erbjudanden!
Ha en skön söndagkväll!
Kram Elle

Photo by Maria sa...

Härliga bilder!!

Kram mia

Fam. Strömberg sa...

Härliga bilder och härliga du! Vad fin du var!

Bella sa...

Ååh, vilka härliga bilder, ser ut som det var en riktigt lyckad fest :)

Ha det gott!

Kramar Bella

Camilla sa...

Ser att du hade bytt outfit? Blev alltså inte morgonrocken kvällen till ära? ;) Grymt snygg...Kram Camilla

Rosor och ruiner sa...

Hur kul som helst tydligen!!

Anonym sa...

Urtjusig klänning!! Och en härlig blogg som jag visst återkommer till titt som tätt:) Vart är klänningen köpt?? Kram!