lördag 20 februari 2010

Idag är jag full.....




..... av pirr i magen och längtan!!! Å även denna dag fortsätter jag att sjunga å trall la la la för idag börjar nedräkningen till min födelsedagsfest nästa lördag!! Tjohoooooooo!!!

Idag har jag gjort färdigt inbjudningarna som nu äntligen är klara att skickas. Å som vanligt är jag ute i väldigt god tid...... hmmmmmm....... Det är väl tur att jag har pratat om min 30 års dag sedan augusti så att ingen har kunnat missa att boka in Dagen D!!!

Utomhus blåser det snöstorm, men inom mig känns det som om våren har exploderat!! Jag känner att jag är full av sol, fågelkvitter, ljus, värme, längtan och förväntan!!! Ljuvligt!!!

Så idag får Ni, kära bloggläsare, en stor VÅR-KRAM av mig för att ni ska tina upp lite i snöyran!

Trevlig helg!!

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Idag visar jag lite bilder från mitt halva-priset-fynd från Panduro som jag hittade härom veckan. Det är ett stort block med härliga pappersark i en massa olika varianter. Perfekt till inbjudningskorten och placeringskort till festen!!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hade ju vart trevligt att få en inbjudan... ;)
Hoppas det blir en jättetrevlig fest!! Du har en fin blogg som jag kollar in ofta

BLONDETTY sa...

Vad roligt med födelsedagsfest!
Ha en riktigt härlig helg! Kram!