onsdag 10 februari 2010

Kärleks-boosta!





Nu när vintern aldrig har varit så lång, så kan vi behöva ta till vara på alla små knep som får oss på bättre humör. Å då är det ju passande att det snart är Alla Hjärtans Dag nu mitt i snödrivor och mörker!!

En del kanske tycker att Alla Hjärtans Dag är ett kommersiellt jippo, men det blir ju faktiskt lite vad man gör det till!!! Så vill du köpa något sött till dina käraste, gör det med eftertanke och kärlek!!

Jag tycker i alla fall att det är genialt att slänga in en kärleksdag mitt i kalla vinter!! Å på Alla Hjärtans Dag, nu på söndag, så kommer jag att kärleks-boosta massor och mysa lite extra med mina nära å kära. Å det är ju dessutom alldeles gratis!!!

Nu ska det "semlas" och drickas kaffe här på the Island!!! Lovely!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Idag bjuder jag på lite fint från Ellis Corner! Alla bilder är tagna därifrån.

Inga kommentarer :