måndag 1 februari 2010

Långt kvar.....


.... men en liten bit på vägen har vi nu kommit med "hörnan som Gud glömde" inne på Bebis rum. Hyllorna har i alla fall kommit på plats. Bebis beställde "likadant-som-i-köket-hyllor" så det är ju klart att vi fixar det då!

På den alldeles, alldeles vita väggen ska jag sätta upp tyg, typ som en fondtapet, fast med tyg istället. Då kan man ju byta lite som man vill å det gillar jag! Men jag har inte hittat det jag letar efter ännu. Men den som söker finner!!

Fast det verkar inte gå någon nöd på Bebis. Han leker så glatt!!! Hittar Ni honom på bild nummer två???

Nu ska jag plugga!!

Kramar på er denna härliga måndag!!

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Anonym sa...

Vilken liten goding ni har. Vad gulligt ni gör på bebis rum. Kul att han vill ha det som du i köket. Är det en blivande liten kock tro??

Ha en skön måndag kväll! Ps! Blev allt sugen på dina semlor...
Kram Magda