måndag 22 februari 2010

Men oj då!!!

Idag känner jag oerhörd GLÄDJE!! Statistikmätaren hade gått i taket och Ni var över 400 st unika besökare här inne och kikade igår!! LJUVLIGT!!!!

Jag tackar nya som gamla tittare och hoppas att ni fortsätter att titta in!! Jag vill att Ni ska veta att Ni gör min dag, varje dag!!!

Så en PUSS från mig till Er börjar jag denna härlig vecka med!! Å då kan väl inget gå fel :D!!

SMACK!!!

// Inredningsfrun

Pssssssst........ Ni vet väl att Ni kan följa mig med Bloglovin´!!! Klicka på länken så kommer du dit!!!

2 kommentarer :

Jenny sa...

Det är inget konstigt att du har många besökare.. Din blogg är ju grym!:) Kramar Jenny

Millan sa...

Tack för besöket och berömmet på min blogg! Första gången jag är här, och din blogg är också jättetrevlig, jag förstår att du har så många besökare. Och visst är det kul när man ser att någon faktiskt besöker bloggen, och kommentarer är extra kul tycker jag...
Kram Millan