torsdag 4 februari 2010

Ni vet KÖKSTAPETEN?!?

Alltså, VARJE DAG dimper det ner frågor om vår kökstapet och jag har bara kunnat säga att den kommer från Boråstapeter och att den utgått ur deras sortiment. NU vet jag att kollektionen heter "Seaside"!!!

Vi hittade ju vår tapet hos en lokal färghandel och hann köpa ett par rullar innan de försvann ur sortimentet. Å så igår så hittade jag ju den grå/blå varianten, som vi nu ska ha i Bebis rum, så därför så kan jag ÄNTLIGEN berätta att kollektionen heter "Seaside". Tjohooooooo!!!!

Idag skulle jag pluggat (ohoooo, suprise!) men istället har jag utfört konsten att sitta/ligga/halvsitta/halvligga å dumglo i värsta "jag-har-någon-konstig-influensa-tjofräs-å-mår-som-ett-roadkill"-stylen!!! Alltså, att vara sjuk är såååååååå meningslöst!!! Fast Bebis mår bättre å det är huvudsaken!!

Nu ska sova lite!!

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Anonym sa...

Oj,då. det låter inget vidare. Krya på er bägge två. Kram Magda =)

Mikaela sa...

Underbart att äntligen få veta vad den heter! :D Nu ska jag googla!

Ase Henrysson sa...

Hej!
Så fint kök du har! Var har du hittat hissgardinerna som du har i köket?
/Åse

Anonym sa...

Vart hittade du tapeten?
Jag bara måste ha den!

//Malin