fredag 12 februari 2010

Om att få mig att le!!









Ni underbara, söta, goa bloggläsare där ute i cyberspace som jag aldrig träffat, tänk att Ni ändå kan få mig att le!!! Jag blir fortfarande lika glad när det dimper ner mail med frågor, tips eller ett litet hej till lilla mig!!! Jag tycker det är helt fantastiskt att Ni tar av Er tid och ger av den till mig!!! Så TACK söta Ni!! Era ord värmer mitt lilla hjärta!!

Idag har vi varit inne på akuten med Bebis. Han hälsar dock att han mår bra!!! SKÖNT!! För när inte Bebis mår bra, ja då rasar grunden under mina fötter! Han är vårt allt, vår underbara lilla Bebis!!!

Nu sitter jag och får min dagliga fotmassage av maken och har en STOR godisskål i knäet!! Det är fredagsmys det!!! Ljuvligt!!

En mysig fredagskväll önskar jag Er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........Ikväll bjuder jag på härliga bilder från Jeanne d´Arc Living!! Alla bilder är tagna därifrån!

Inga kommentarer :