lördag 6 februari 2010

Om det viktiga i livet!!




När ens nära å kära är svaga å sjuka, ja då är blir allt annat så världsligt!! Att få vara friskt å kry är ju egentligen det enda som är viktigt i livet.

Efter en ännu en jobbig morgon för Bebis (stackar liten har inte fått behålla någonting!!) så har han nu sussat gott i makens famn. Dock är han nu på bättringsvägen, ÄNTLIGEN!!!

För min egen del så har penicillinet börjat värka, så nu kan jag äta igen. Ja, man är ju tacksam för det lilla!! Å TACK alla goa bloggläsare som skickat krya-på-dig-hälsningar till mig å Bebis!! Ni är för söta!!

Ikväll är det melodifestivalen!!! I lööööööv melodifestivalen!!!

Hoppas att Ni får en mysig helg och pussa på era nära och kära!!!

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Anonym sa...

Vi kommer sitta som fast spikade i
soffan klockan åtta,
iallafall jag...
"Viva la melli"

Kramar från andra sidan sundet

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Visst blir man påmind varje gång man själv eller ens familj är sjuka om vad som verkligen är viktigast i livet...
Att få vara frisk och må bra!

Skönt att det börjar vända för er båda, men ta det verkligen så lugnt du bara kan Frun, min man fick en penicillinkur och trodde han blev bra och började jobba och stressa som vanligt men 2 veckor senare fick han tillbaka halsflussen igen.

Här laddar också vi upp inför melodifestivalen! :)

Kram kram