tisdag 16 februari 2010

Så,,, nu vet jag!!




Fotograf: Lena Granefelt

Genom att göra en liten super-snabb-mini-analys så är det alltså semlor och bröllop som får er att gå ingång på alla cylindrar. För då minsann rasslar det till i kommentarfältet!!

Ja, vad är det man säger; Bloggläsarna faller inte långt från Inredningsfrun!?! ;)

// Inredningsfrun som också diggar bröllop å semlor

Psssssssst..... Idag bjuder jag på vackra bilder från begåvade keramikern Mia Blanche. Alla bilder är tagna därifrån!!!

4 kommentarer :

Fam. Strömberg sa...

Ja, bröllopp är underbara och era bilder från brölloppet var otroligt vackra! Fast vad kan man mer begära när bruden är vacker och brugummen stilig? Men dessa bilder var även dem vackra! Jag gillar verkligen din smak och stil!

Anonym sa...

Så fina bilder. Myser! Är lika nyfiken varje gång jag tittar in här vad som väntar mig.
Har också ätit en smarrig semla idag. Med mandelmassa, grädde och kardemumma i bullen.mmm... Magda =)

Elle sa...

Vem tycker inte om fina bröllopsbilder?

Och vad gäller semlor...du har fortfarande inte gett mig besked om jag ska skicka dig min adress, så att du och maken kan komma förbi med ett par läckra exemplar, tuta och köra? *blink*
Tyck nu lite synd om mig...här i Tyskland äter de inte semlor :(
Vet inte när jag hade en mellan tänderna sist!
Ha en skön dag och stressa inte för mycket!
Kram Elle

BLONDETTY sa...

Åh, vilka vackra ting och bilder!