onsdag 24 februari 2010

Trall la la la laaaaa´.......



..... idag blir det ännu en morgonrocksdaaaaaa´!!!!!

Eftersom Inredningsnörden är ute och kanar runt vägarna idag, så blir det ännu en dag hemma med en sjuk å hostig Bebis för min del. Så idag blir det mycket mys och så klart gå klädd i the morningrock!!

Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! Som en klok kvinna en gång sa;

" Ingenting försummar vi så ofta och oåterkalleligt som det tillfälle som erbjuds oss varje dag."
( Marie von Ebner-Eschenbach)

Å by the way så kan man ju ta till vara på tillfällen och "Carpe Diem" i morgonrocken oxå ;)!

// Inredningsfrun

Pssssssss......Idag bjuder jag på vackra ord med vacker innebörd! Jag tror på kärleken!! Vad tror du på??

4 kommentarer :

Elle sa...

Näää, vad syyyynd om dig, som "måste" gå i morgonrock hela dagen... *fniss*

Ett av mina viktigaste ord är "vänskap", för jag har den senaste tiden insett hur viktigt det är att ha en riktigt god vän som man kan prata om allt med. Den som inte har minst en vän är en fattig människa.
"barn" är ett annat viktigt ord...
och "kärlek" hittar man både hos vänner och barn!
Önskar dig en skön morgonrocksdag!
Kram Elle

Mäster Henrik sa...

bilden på snöklockorna kommer jag bära med mig hela dagen!!!
tack för den!! :)

www.livskraftcoaching.se sa...

Tack för den fina kommentaren på min blogg! Det var ju kul att du hittade mig också.:)
Kram
Marie

Vackra Vita Ting sa...

TACK för kex tips!! Det blev inte bara lilla gumsans favorit utan även mamsens:)