söndag 20 juni 2010

Äppelpaj å längst-med-vägen-blommor!







Sommaren är årstiden då vi alltid har blommor av alla dess slag, precis överallt här hemma. Ofta är det vackra "längst-med-vägen"-blommor som jag hittar både här och där, i tid och otid. Jag plockar lite här, å hittar lite där och vips så har man schysstaste sommarbuketten. Förmodligen klassas hälften av blommorna som ogräs men vad tusan gör väl de!! Vackra är det i alla fall!! Eller vad säger Ni???

Å by the way så känner jag mig lite ur form när det kommer till fikafronten. Idag har vi bara hunnit med EN ynka liten fika (dock mumsig äppel/kanelpaj med glass). Å så kan vi ju inte ha det!! Det måste ju så klart fikas mera!!! Å som reklamen säger; "Fem om daaaa´n, gör kroppen glaaaaaaaaad!!!!". För visst måste det vara fika, de syftar på? ;)

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

♥ Fyra årstider sa...

Å vilka härliga bilder du bjuder på!!! Så skönt ni har det på ön:-) Ska vara ledig på tisda för att jobba med alla bilder. Hoppas att jag hinner skicka en skiva med bilder före midsommar.
Ha det så bra
Kram Lotta

Annika sa...

Ja, visst är det härligt med allt ogräs nu ;-). Har en liten fråga om er tapet i vardagsrummet om det är ok. Undrar vilket märke? Mailade förut men det kanske inte kom fram. Tack på förhand! Ps Fina bilder som vanligt hittar man här! Sommarhälsning Annika

Linn sa...

Hur i allsin dar kvinna kan du fika så mycket men ändå ha en sån superhot kropp!?

Anonym sa...

TACk för alla härliga bilder och inspiration och roliga texter!! Hoppas du får ett soligt och härligt sommarlov !! Tänk att njuuuta av familj och vänner hela sommaren !!Lovely ! kram Jenny