måndag 28 juni 2010

Dagens tips!!






Istället för blomma tar jag idag med mig en annan söt lite gå-bort-present. Jag hittade en söt lite glasskål (från Miljögården) för runt 35 kr, plockade lite blommor i trädgården och jordgubbarna från landet. Cellofan finns att köpa på rulle för runt 20 kr (ALLTID bra att ha hemma) och snöret är ett julsnöre som blev över från i julas. Voilá!!!

Gick på under fem minuter att få ihop och det är ju alltid trevlig med ätbara presenter. Eller vad säger Ni???

Detta får bli "Dagens tips"!! Håll tillgodo!

KRAM

// Inredningsfrun som snart ska iväg på äventyr :)

3 kommentarer :

Anna i Hallsberg sa...

Det tipset tar jag på en gång ;)) Ska bort till helgen, så det kunde inte komma mera lägligt! Finemang!! Ha en fortsatt bra dag!!

Kristin sa...

Hej Marika, precis den där skålen har jag också. Den är så söt men jag behåller nog min för mig själv! :-)

Du, tänkte sända reportaget till dig men vet inte vart jag ska maila? Du får höra av dig till mig på fagerskjold@gmail.com så kommer dokumentet bums!!!!

kram på er och hoppas ni njuter av det sköna sommarvädret alla tre!

sara sa...

hej marika
hoppas allt är bra med dig i värmen:)
Nu har dom börjt gräva på vår tomt..alltid ngt:) Vart ligger miljögården?
Kram