söndag 6 juni 2010

Inredningsfrun flyttar ut!!






Idag har Inredningsnörden lull-lullat och fått upp "häng-lite-vad-du-vill"-krokar under hyllan till vårt utekök. Synd bara att vi glömde få upp dem tills igår när Lotta och Kristin var här.

Å nu när man inte längre har två proffs-piffare som lull-lullar och piff-piffar (undrar just hur denna meningen skulle se ut om man översätter den till engelska??? Finns det något engelskt ord för piff och lull-lull???) så får jag ju ta och fixa det på egen hand! Så upp i krokarna hänger nu lite smått och gott. Vad tycks?? Å det är ju himlans kul att så många hört av sig och har inspirerats av vår lilla utekök!!!

Å by the way så tror jag bestämt att jag ska ta och flytta ut på altanen nu i sommar. Här finns ju allt jag behöver!!!

KRAM på er goa bloggläsare!!

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Jenny i Skriketorp sa...

Er altan är helt fantastisk! Förstår att du vill flytta ut!

Annika sa...

Ja, det är så fint!!! Be snälla maken att snickra till en dagbädd så kan du ju ta en liten tupplur där också! Oj, vad jag blir inspirerad av allt! Trevlig ny kommande vecka. Kram Annika

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut!! Måste man ju komma över till öland och testa din nya myshörna! :) Kram S