söndag 5 september 2010

Idag är jag het!!!







Ja, så ligger man då nerbäddad på sofflocket igen. Feber, frossa och halsont har kommit smygandes under dagen och nu känner jag mig som en disktrasa, en het disktrasa :)!!! Å jag som precis tyckte att jag var på bättringsvägen. Men tji fick jag!!!

Idag bjuder jag på lite bilder från i fjol då jag gjorde sötaste lilla dörrkransen av nypon. Den gör man lätt, enkelt och billigt!! Sådant gillar jag!!

Hoppas att Ni mår bra där ute i vårt avlånga land!!!

KRAM

// Inredningsfrun å lite disktraseaktig

4 kommentarer :

cat sa...

Var rädd om dig och krya på dig.
Jättefint nyponhjärta, skulle passa perfekt med två på min ytterdörr ;D
Ha de gott. Catarina

Anonym sa...

Krya på dig...... Måste säga att din blogg är underbar att läsa. Måste fråga hur har du gjort kransen? CaROLINE

Linda sa...

Vilken fin krans du gjort! Det enklaste är oftast det snyggaste!:)

Men inte roligt med feber och flunssa! Ush! Krya på dig!

KRAM Linda

Viktoria ♥ sa...

En massa krya på dig kramar kommer här :) Hoppas du snart är frisk från eländet.. Nyponhjärtat var jätte fint, en smart och billig idé det gillar vi ;) Ha en bra (förhoppningsvis bättre) dag! Kram Viktoria