måndag 13 september 2010

Reklamfritt?? Not quite!!









Å så var det måndag igen!! Om tiden fortsätter att rulla på så här så vaknar man väl en dag och är mellan nittio år och döden!!! Det gäller att verkligen njuta av livet så ofta och mycket det går!! Eller vad säger Ni!!

Idag ska jag göra lite reklam. Fast det är reklam för en hedersvärd sak!! Kalenderprojektet går av stapeln i Kalmar och pengarna går till att bekämpa barnsexhandel (måste vara världens mest vidriga ord) och trafficing. Följ länken om ni är intresserade av gå på galan!!

Snart ska jag iväg och repetera inför modevisningen som går av stapeln i morgon. Japp, jag ska vara med och svänga på rumpan (eller magen) i år igen. Har ni inget bättre för er så kom och kolla vettja. Ja, lite reklam mer eller mindre kan ju aldrig skada :)

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Vackraste höstblommorna i lila, vitt och blått, får pryda vår lilla passage in till sovrummet.

2 kommentarer :

Camilla sa...

Åh jag blir så nyfiken, hur kommer det sig att du få gå modevisning? Du kommer vara extra snygg i år nu när du putar med magen i vädret. jag hoppas verkligen vi få se många bilder när du poserar! För det får vi väl?...(hoppas hoppas hoppas) Många kramar till dig

Anonym sa...

jag undrar också hur just du får gå modevisning? Nyfiken. Kul om du lägger ut bilder sedan på det :-)
ha det gott.