fredag 24 september 2010

Veckans preggo och besöksrekord!!!!




Å så var det fredag igen!! Hej å hå så fort tiden går!!! Så fort att jag missat att bjuda på veckans tjockis-bild, tadaaaaaa! Fortfarande 7 kg plus!! Men det är inne med "volanger" har jag hört :)!!!

I skrivande stund så är det idag 182 dagar kvar till beräknad Bebis Nr.2 kommer. Alltså går vi in in vecka 15 idag. För ett par dagar sedan fick vi tid för ultraljud!!! Tjohooooooo så spännande!!!

Alltså, jag vet inte riktigt vad som hänt här på bloggen. Men för andra gången denna veckan så har det slagits besöksrekord. Igår var ni nästan 600 unika besökare (alltså, vare "titt" räknas bara som en gång även om ni kollar flera gånger från samma dator) som tittade in!!! Ja, jag vet inte vad det kan bero på men det verkar som att everybody loves a preggo :)!! Å ingen är ju så klart mer glad än jag!!! Mysigt, mysig är var det är!! Supermysigt!!

Nu ska det fredagsmysas här på the Island, vill jag lova!!!

KRAM

// Inredningsfrun å rund å gla´som kexchoklaaaaaaaaa´

Psssssssss......... Ljusrosa tunika från Vila, skärp från H&M, jeans från Zara. Utväxten i håret är from hell :)!!!

6 kommentarer :

VillaVisheten sa...

Haha utväxt from hell, det har jag också..Tror det är rätt poppis bland kvinnor med småbarn..

Trevlig fortsatt kväll..
/ Lina

Åsa sa...

Du ser så vacker ut. Men är inte avundsjuk. Min mage blev så gräsligt stor när jag väntade tvillingar så det var väldigt jobbigt. I meter barn....och nästan 7 kg.
Så fint det är hos er. Och grattis till alla besökare.

Trevlig helg
Åsa

Ann sa...

grattis till besöksrekordet och förståss till bäbis! :) jättefin är du!
jag har länkat från min blogg, till din.. så jag alltid ska komma ihåg att kolla in här då och då! :) jättefin blogg.

Camilla sa...

Åh du ser verkligen vacker ut. Du har världens finaste form på magen, juh!! Hoppas ni mår bra båda två? Bebis har man inte fått se på länge..? :)
Var rädd om dig! Kramar Camilla

Anonym sa...

Du ser sund ut. Hoppas du mår bra och slipper alla jobbiga graviditetsåkommor. kan inte direkt säga att jag avundas. jag fick min lilla prinsessa för 5 månader sedan, men det var ett hell med illamående och kräkningar i 20 veckor, hoppas du slipper det, det är ju skönt när det är över, inte främst förlossning och man får hålla sitt lilla knyte i sin famn. Njut av din graviditet.

mammaxtre sa...

Mne vilken fin mage. Jag tycker att det inte finns något vackrare än en kvinna som är gravid. Njut av den och av att vara extra vacker.