måndag 4 februari 2013

Sinnesro!

 
Vår-lull-lull al la Inredningsfrun.
 
 
Så.
Då var jag på plats. I mitt och kidsens nya hem. Det finns tusen ord som skulle kunna beskriva hur det känns men det första som dyker upp är sinnesro. Ja, jäklar. Sinnesro!!
 Känns skönt att både säga det, skriva det men framför allt KÄNNA det.
Känna. Sinnesro.
Det är bästa sättet att börja en måndag på. Vill jag lova!!
 
När ni läser det här är jag redan i skolan och jobbar. Tacka vet jag förinställda och tidsstyrda blogginlägg :). Men snart blir det ordning och reda med blogginläggen igen vill jag lova. Håll ut ett liiiitet tag till bara. Tills dess bjuder jag på lite vårbilder från förra året. Håll tillgodo!
 
Bästa måndagen önskar jag Er alla goa.
Å sinnesro.
Det önskar jag Er också :)!
 
KRAM
 
// Inredningsfrun

17 kommentarer :

Anonym sa...

Härligt! Va gott att du landat :-) Önskar dig engo dag.
/Martina från Västkusten

Krannina sa...

Härlig känsla!!!

Ha nu bästa måndagen!
Kram

Lena - gott för själen sa...

Ja, vilket härligt ord!! Skönt att du nått dit. Önskar dig lycka till i ditt nya liv!

Kram Lena

Browneyedgirl sa...

Jag är så glad fina du att du funnit sinnesro =) Äntligen är ni på plats. Härligt! Hoppas du får en toppen dag på skolan idag då. Här brottas vi med baskilsuker för fullt. Hallå , våren kom gärna, NU! Kramen <3

Eva sa...

Har nyligen hittat hit till din blogg och tänkte lämna ett litet fotspår:) Såg att du börjat på ett nytt kapitel i livet. Jag önskar dig all lycka.
//Mvh Eva

Livet på landet sa...

Skönt å höra!
Lycka till med nya livet:)

Kram Helena

Lallbacken sa...

Hej Inredningsfrun. Jag är avundsjuk på dig ska du veta. Att du tagit steget och samtidigt fått den efterlängtade sinnesron. Sänd mig lite är du snäll. Ha en bra vecka ;)
/mia

Davina Ginström sa...

Hej, skönt att höra att ni mår bra!
Lycka till med det nya! =)
kram, Davina

Anonym sa...

Har nyligen gjort samma resa som du och känner så väl igen känslan. Härligt att höra någon mer som känner så.Önskar dig all lycka nu i nya livet.

Anonym sa...

Lycka till med ditt nya boende. Skönt att du fått sinnesro, måste kännas skönt att få stänga dörren till sitt alldeles egna hem nu, förstår att du haft det slitsamt och jobbigt. Men nu är det snart vår och vi går mot ljusare tider. Ta hand om dig och kidsen. Styrkekramar till dig från Jämtland ( som ännu har ett tag kvar tills våren är i antågande).
Linnea

Fröken Gredelin sa...

Vad glad jag blir när jag läser att du känner så! Jag vill önska dig lycka till med ditt nya liv, det ska bli spännande att följa dig:)

Maj sa...

Hoppas kunna skriva på min blogg längre fram att även jag fått sinnesro.....önskar dig och barnen all lycka /M

Unknown sa...

Sååå härligt för dig! Är jättenyfiken på nya lyan :)
/E

Kalkstenssommar sa...

Sinnesro!
Det är ett vackert ord. Du är en vacker människa som bryr dig om dig själv och dina nära. Jag tycker du har hanterat din skilsmässa på ett mkt fint sätt på bloggen.

Idag ska jag bära med mig ordet sinnesro och hoppas att det kan skapa lite lugn här hos mig.

Tack!
Kram L

Anonym sa...

Så bra :) Har man ro i sinnet faller alt annet på plass :)
Masse lykke til videre!
Lise

DesignbyTornblad | En smyckesgalen tjej sa...

Mmmm härligt! Bra jobbat nu kan du ta det lite lugnare kanske.

Fina vårbilder, jag börjar verkligen längta efter våren nu!

Kram Malin

Anonym sa...

Nu tycker jag att den här sidan börjar bli tråkig. Varför lägger du bara ut bilder på fb? Du kommer tappa besökare här.