torsdag 24 mars 2011

Do-day blir det inget av idag!





Idag är det alltså do-day för vår del, alltså dagen som vi är beräknade att föda. Men som jag sagt så många gånger tidigare så blir det inget barnafödande idag för jag ska iväg på super-duper-viktigt-seminarium och ska examineras på ytterligare en uppgift. Å efter det ska jag iväg till sjukhuset och hälsa på en vän som behöver lite uppmuntran (picnic-korgen är packad) å efter det ska jag iväg till Herr Kamprads varuhus och hämta mitt presentkort å efter det ska jag hem och slutföra ytterligare en uppgift inför morgondagens SISTA seminarium.

Som ni förstår finns det nada tid att pluppa ut en bebis idag. Men efter klockan två imorgon är det fritt fram :).

En härligt torsdag önskar jag Er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssss...... Lite blandade pics från vardagsrummet där nere. Inte mycket har hänt men håll tillgodo anyway :)!

11 kommentarer :

White sa...

Härliga gröna blommor bryter av i en skir skur av grönska. Härligt att se mot allt det vita. Punktattiraljer är en konst att få dit på de rätta platserna. Du kan. Själv har jag varit ute på ett par jobb igen och det är skönt att vara hemma i "gamla Svedala". Här lyser både krokus samt snödroppar vid husknutarna. Förmiddagskaffet idag ser ut som om om det går att insupa ute i det fina vårvädret.
Jag hoppas verkligen för din skull att du kan "knipa" hela dagen. Om ett par dagar kommer du att formligen längta efter förlossning antagligen, bara inte nu..Soliga kramar/White

Annika sa...

Vilken fantastisk kropp du har - som lyssnar på vad du säger. Det verkar ju fungera! Slår vad om att det blir som du "beställt" :-). Lycka till idag!
Kram Annika

Anonym sa...

Ja senast i morgon vill vi se att du har klämt ut han. Som jag skrev orkar vi inte vänta mer nu ;) Imponerad över att du verkar ha sån energi! Den lille lär ju komma som en raket om du har med dig den energin till förlossningen :) Önskar all lycka och det ska bli så spännande! Tack för att vi får följa din vardag!
Mvh/Susanne

Johanna sa...

Fullt upp hör jag!! Lycka till med alla uppgifter:)

Kram Johanna

Lina M i Örebro sa...

Hoppas han lyssnar på dig så du får det sista avklarat. Är också imponerad över din energi. Din vän på sjukhuset måste vara glad att hon/han har dig... Lycka till idag och i morgon och se till att klara det sista =)

Anonym sa...

Haha!! Underbara du, med vilja verkar det mesta gå så det blir säkert exakt så som du planerat! Detta är ju dagens höjdpunkt: underbara bilder och roliga texter! Lycka till när du äntligen bestämmer dej för att du har tid att föda! ;) Kramar Ella

FruNeroLindström sa...

Håller tummarna för att bebis nr 2 lyssnar ordentligt på sin mor.
Lycka till med dagens och morgondagens uppgifter.
Vi "uthärdar" så gärna dina bilder utan att en förändring gjorts.
De är så härligt underbara.

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilken energi och ork du har så här på slutklämmen! :)) Ha en bra dag. Kram

Unknown sa...

Hihi... härlig du är :)
Bebis kan bara inte komma före kl 2 imorrn hör jag..
Kram Maria

Änglarna finns sa...

Lycka till med uppgifterna...!
Underbara bilder från vardagsrummet...tittar gärna på dom igen...
Skall bli spännande..att se vad som händer i morgon..hihi..
Lycka till!
Kram Annika

Ninni sa...

Hej. Nyss hittat din blogg och här kommer jag stanna! Helt underbar :) Måste bara fråga vart ni köpt er stora ram som ni har ert fina bröllopsfoto i?
Kram Ninni